Award 2019


Juryrapport

Bij de winkels en het distributiecentrum van Albert Heijn zijn meerdere doelgroep  kandidaten aan het werk.

AH kijkt intens naar mogelijkheden van de individuele kandidaat en zorgt dan voor maatwerk bij plaatsing.

De kandidaten zitten daadwerkelijk duurzaam in het primaire proces. Zij krijgen een stevige begeleiding met de kans om door te groeien.

Albert Heijn heeft landelijk de ambitieuze doelstelling om in het jaar 2025,  2025 deelnemers met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te hebben. AH is trots dat het mvo- beleid niet subsidie gedreven is, maar recht vanuit het hart komt.

De missie van Albert Heijn is om het meest geliefde bedrijf van Nederland te zijn met alle ingrediënten voor een beter leven.

Het mvo-beleid is onlosmakelijk verbonden met alles wat er in het bedrijf plaatsvindt.

Door deze aanpak en een grote betrokkenheid voor de mens in het bedrijf, verdient Albert Heijn de Daarnah Award 2019.

Voorzitter stichting daarnah

Frans de Loos